Website scan

Ontdek met de website scan hoe jij als zzp’er je website kunt verbeteren. Zodat jouw sitebezoekers nu eens écht klant worden. 

Je hebt een eigen website, maar:

                      • Bezoekers nemen maar weinig contact met je op;
                      • Je wil meer klanten uit je site halen, maar waar begin je?
                      • Of je vraagt je af of jouw verhaal wel genoeg aanspreekt;
                      • Misschien is je site al een aantal jaar oud en kun je wel wat restyletips gebruiken;
                      • Of je hebt je site zelf gebouwd en vraagt je af of alles even goed werkt.

“Het is heel lekker dat iemand met een professionele blik naar mijn site kijkt.”

Stel je eens voor:

        • Dat jouw site de juiste elementen bevat om van je bezoekers klant te maken;
        • En je slimme marketingtrucs weet te combineren met jouw persoonlijke verhaal;
        • Zodat veel meer bezoekers contact met jou opnemen.
        • En je met je website dus echt nieuwe klanten trekt.

Dit krijg je:

  • Een professionele blik op je website;
  • Een rapport vol praktische tips;
  • Gebaseerd op wetenschappelijke marketingkennis;
  • En een online 1-op-1 gesprek waarin je vragen kunt stellen.
website scan

Dit levert de website scan jou op:

        • Ontdek waarom jouw bezoekers nu nog geen klant worden;
        • Weet hoe jij je website ombouwt naar een professionele klantmagneet;
        • Krijg heel veel praktische tips die jij zelf direct kunt toepassen;
        • Zodat je meer betalende klanten krijgt.

Dit gaan we doen

Stap 1

Alle websitebezoekers zijn te verdelen in 4 types, die je met andere elementen overtuigt. Met de websitescan bekijk ik je homepage, dienstenpagina, over mij- en contactpagina, om te zien of jij deze vier type bezoekers ‘bedient’ op je site. 

Zodat jij de beste overtuigingstechnieken kunt inzetten.

Stap 2

Heb ik jouw site grondig bekeken, spreken we online af via Teams. 

We nemen de tips door en jij kunt direct jouw vragen stellen

De afspraak plannen we uiteraard wanneer het ons beide goed uitkomt.

Stap 3

Alle tips ontvang jij ook nog eens in een handig rapport. Daarmee kun je zelf aan de slag, of je overhandigt ze aan jouw webbouwer.

Alles staat praktisch beschreven, zodat jij het eenvoudig kunt (laten) verbeteren.

Zij ontvingen al een website scan

Monique Postma

“Ik heb mijn website zelf gemaakt en ik wilde graag de puntjes op de i zetten. Zelf worstelde ik met de vragen: Hoe kan ik mijn website toegankelijker maken voor anderen? Hoe zorg ik ervoor dat mijn lezer geboeid blijft en verder leest op mijn website? Welke stappen kan ik nemen om mijn website er professioneler uit te laten zien? De website scan van Mariëlle heeft voor mij heel goed antwoord gegeven op deze vragen en heeft mij nog een veel bredere kijk op de ‘finishing touche’ gegeven. De website scan was voor mij een eye-opener en gaf mij duidelijke handvatten waar ik zelf mee verder kon. Het resultaat: Een duidelijke, frisse en goed werkende website en ik krijg terug van klanten dat ze mijn website erg prettig vinden.”

“Mariëlle schrijft voor ons regelmatig blogberichten en website-content. De samenwerking verloopt erg flexibel en Mariëlle weet snel wat de schrijfstijl is die bij je organisatie past. Ook zijn de lijntjes erg kort waardoor we snel kunnen schakelen, wat voor ons ook erg positief is.”

Vertel jouw unieke verhaal

Het voelt heerlijk dat ik al mijn kennis kan delen met ondernemers. Want iedereen heeft een uniek verhaal, en dat mag vertelt worden. Lekker als dat dan ook nog eens de leukste klanten oplevert die iemand wil aantrekken. Dat kan jij ook krijgen, als je jouw persoonlijke verhaal combineert met slimme neuromarketing. 

Een aantal jaar geleden begon ik mijn eigen bedrijf. Ik maakte een website en richtte mijn social media in. Schreef zelfs wel eens een blog omdat ik snapte dat die mensen naar mijn site kon trekken. Om elke bezoeker op mijn site stond ik te juichen. Het waren er wel zes per dag! En ze werden nooit direct klant.

Totdat ik mijn persoonlijke verhaal ging combineren met de trucs van de snelle marketingjongens. Wetenschappelijk bewezen neuromarketing die klanten echt overtuigt.

  • Nadat ik mijn site verbeterde leverde een blog regelmatig nieuwe klanten op.
  • En mensen die op mijn trainingspagina komen, boekten daadwerkelijk de training.
  • Zo’n 60% van mijn klanten ken ik niet persoonlijk. Ze komen binnen omdat ik online zichtbaar ben.

"Het draait om wetenschap en persoonlijkheid"

Marielle de Munnik

Klaar voor al die handige tips om jouw website te verbeteren?

Vraag nu de scan aan en laat je bezoekers niet meer vertrekken naar je concurrent. 

Is deze website scan nuttig voor jou?

De website scan is voor zzp’ers en mkb’ers die een dienst aanbieden én uiteraard een eigen website hebben. Of je nu financieel specialist bent of mindfullness coach, adviseur duurzaamheid of loopbaancoach. Jij vraagt je af hoe jouw website nog meer mensen kan aanspreken.

 

Misschien heb je net je site zelf gebouwd en wil je weten wat je ervan gebakken hebt en of er nog iets te verbeteren valt.
Misschien heb je een aantal jaar geleden jouw site wel laten bouwen en ben toe aan een make-over.
Hoe dan ook: jij wilt van je bezoekers nu toch echt klanten maken; zodat al die tijd die jij in je site steekt niet zomaar verloren gaat. De website scan gaat je daarbij helpen!

Jouw resultaat

Waarmee je direct zelf aan de slag kunt, of kunt overhandigen aan jouw webbouwer.

Jij weet precies welke elementen je moet toevoegen om mensen te overtuigen.

Jouw pagina’s sturen bezoekers, zodat ze veel vaker een offerte aanvragen.

Dit kun je verwachten van de website scan

ü  Bevatten je pagina’s de elementen die websitebezoekers nodig hebben om overtuigt te raken klant te worden van jou?

ü  Staan buttons op de juiste plek?

ü  Raken jouw teksten de juiste snaar?

ü  Is je structuur van je site goed opgebouwd zodat mensen kunnen vinden wat zij zoeken?

ü  En hoe zorgt kleur voor extra overtuiging?

Allerlei zaken die ik meeneem in de websitescan. En dat alles voor maar 147,-

Veel gestelde vragen

Wat wordt precies gecontroleerd tijdens de website scan?
Tijdens de scan bekijk ik je homepage, over mij-, contactpagina en een aantal van je diensten. Je krijgt tips over de structuur: bevat elke pagina díe elementen die websitebezoekers nodig hebben om overtuigd te raken. Ook kijk ik welke indruk jouw teksten achterlaten. Gebruik je de juiste woorden? Snapt de bezoeker direct wat hij bij jou kan vinden? Alles om te zorgen dat de bezoeker op jouw site de informatie kan vinden die hij nodig heeft om overtuigd te zijn van jouw aanbod.

Help je mij ook hoger in Google te komen?
Ik kijk niet hoe jouw site hoger in Google komt en hoe je meer bezoekers trekt naar je site. Na de websitescan ontdek je juist hoe je van je bezoekers klanten kan maken. En dat is stap één. Je kunt wel veel bezoekers willen trekken, maar als jouw site niet overtuigt, is het zonde om daar je tijd in te steken. Wil je meer bezoekers naar je site trekken, neem dan een kijkje naar mijn programma ‘Wordt een sterk merk’. 

Ik heb mijn site laten bouwen webbouwer; is de website scan dan evengoed nuttig voor mij?
De websitescan is zeker handig voor jou! Websitebouwers denken vaak vanuit het technische aspect. Ze zorgen dat jouw site er uitziet hoe jij dat graag wil, maar kijken niet altijd naar optimale lay-out en zeker niet of teksten raken. In de websitescan krijg je dus wat veel websitebouwers vergeten.

Hoeveel tijd ben ik kwijt?
Jij hoeft niet veel tijd te steken in de website scan zelf. Vertel mij in twee zinnen wat je doel en wie je doelgroep is en ik ga aan de slag voor jou. Is de scan afgerond, dan nemen we in ongeveer 30 minuten samen de tips en trucs door. Gewoon online, dat scheelt jou ook weer reistijd.

Hoe lang duurt het voordat de website scan is afgerond?
Gemiddeld heb ik binnen anderhalve week jouw website bekeken. Vooraf plannen we alvast een afspraak, waardoor je dus binnen 1,5 à 2 weken een duidelijk plan hebt liggen om je site te verbeteren. 

Bestel nu jouw website scan!

En loop geen klanten meer mis.